Ahad, 6 Jun 2010

~ BoSaN ~

Salam sumer...

haish...aku sekarang dalam keadaan yang amat bosan...
tak tau nak wat ape..alahai......
dulu abis je sekolah terus keje..dapat duit (terus joli sakan)..pastu masuk poli..hmm...
sekarang...abis poli nak wat ape dah tak tau...
duk umah, makan tido makan tido pastu gemok (memang dah gemok pon)..alahai....
hope minggu depan lepas reunion ngan budak² sekolah, aku dapat keje kat sana...
wat sementara je kot...daripada aku duk umah membesarkan badan jer..ye tak??
hidup aku sekarang bangun tido bukak laptop men game dalam fesbuk..
pastu gi dapur cari makanan..kang ngantok, tido..tak de life langsung...memang boleh jadi besar yang amat nanti kang...agak² korang ade idea tak ape aku nak wat daripada aku duk saja ni?? huhuhu...

wasalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan