Selasa, 7 Jun 2011

~ Kisah LamA ~


dh lame btol aku x baca blog, tengok blog org,
bace blog org..
name je ade blog tp kusam je blog aku ni hah..xpnah sape pon nk bace..
mcm x idup je sape nk bace ye x??
aku bkn popular mcm blog hanis zalikha ke, ceereamoon ke viruspadu ke yg org salu ternanti-nanti nak bace cerita dieorg..huhuhuh..
aku bukan nk citer psl blog sebenarnye tap aku nak citer kisah lame..

semalam aku keje pagi..
pastu tengahari tu aku dengar bunyi mesej masuk..
aku malas sangat nak bukak sebabnya aku tunggu panggilan masuk bukan mesej..
then aku bukak jugak la..tengok DD mesej aku tnye pasal nak masak nasi ayam..
aku juz balas jelah..
mlm tadi plak si iez plak mesej cmne nak jagung kukus mcm kat umah sewa dulu..
lg la aku teringat kat budak2 umah aku dulu..
waktu lapang kiteorg watpe..
mcm2 kiteorg masak..karipap?? donat?? popia?? agar2 2 lapis?? ape lg..
ptg2 men ramai2 same mcm budak2 kecik men dulu..
men baling selipar la, men galah panjang la..
kalau bosan ptg2 start moto g pantai sambil 2 beli rojak buah, air tebu or kelapa..
dah bali umah tengok plak citer adamaya..time 2 tgh hangat citer 2..kumpul ramai2 1 umah tengok tv..haish..kenangan betol..
tapi skang masing2 dah ada haluan sendiri..rata2 yg aku dengar sambung belaja la..
aku?? aku camni la..makan gaji..interview pegi dah byk tapi 1 pon x sangkut lg..
nak wat cam mana..itu dinamakan rezeki..

korg semua x nak wat reunion ke?? rindu kot masa kita sama2 dulu..kalau boleh diputarkan balik masa ni, aku putar..hehehe...tapi masalahnya doraemon 2 poket dia hanya berfungsi dalam cerita kartun dia je..tg realiti hanya patung yg dijual di merata tempat..

pada insan2 yg bernama Nurul Nadia (DD), Siti Zaharah (Iez), Sazwana (Cik Wan), Norakmalina (Dora), Fatanah n Ina, aku sentiasa ingat kenangan budak2 umah kite dulu.. rindu sangat ngan korg semua...

kenangan ngan budak2 DIP S1...
semua hanya tinggal kenangan...



1 ulasan:

  1. alalala/ aku pon rindu ko jgk ayu.
    rindu nak ko dtg blik aku sembang2.
    :(

    BalasPadam